flying over the cuckoo’s nest


the Lynx (Axe) effect…
Ianuarie 14, 2008, 9:52 am
Filed under: advertising, planning

sa fie oare semnul ca se schimba niste lucruri in abordarea lynx/axe? sa evolueze efectul axe de la nivelul de magnet pt sexul opus la cel de ‘confidence booster’? ramane de vazut….

anyway…nice & simple:

mai multe pe site

Anunțuri

1 comentariu so far
Lasă un comentariu

Pozitionarea ca pozitionare, efectul ca efect, cert e insa ca ultimele ambalaje Axe sunt extrem de nereusite. Conceptul roteste si apasa duce ca de multe ori sa iei deodorant direct in capac :). O vad ca un mare pas inapoi dpdv usability si user-friendliness.

Comentariu de cip




Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s



%d blogeri au apreciat asta: