flying over the cuckoo’s nest


vama veche offseason
Aprilie 6, 2008, 7:28 pm
Filed under: people, photo, places, romania, Uncategorized

acum doua saptamani am dat o fuga pana in vama si, cu toate ca vremea era nasoala, nu eram singurii rataciti prin zona. vama arata trist, aproape ca seamana cu un talcioc dezafectat… se vede mai bine cat de haotic s-a construit in fuga dupa profit…surprinzator totusi, plaja fusese curatata…ori un nene se plictisea, ori mai e o sansa.

singurul loc deschis era „la frontiera”, desi deschis cred ca e totusi mult spus daca luam in calcul ca nici macar un bec la buda nu aveau…(stiu, sunt carcotas :)). am baut totusi o cafea inainte sa fac niste poze si sa plecam inapoi. cred ca nici vara asta nu calc prin vama…

postcard

sand tracks

offseason

toys for big boys

closed

1 comentariu so far
Lasă un comentariu

si eu am fost week-end-ul asta, dar arata ceva mai bine si am prins si soare duminica! 😀

Comentariu de Vicentiu




Lasă un răspuns

