flying over the cuckoo’s nest


leapsa effie
Mai 15, 2008, 8:48 am
Filed under: advertising, festivals, planning

tag-uit de iqads, raspund cu oarecare intarziere la intrebari (sorry for that)….

1. Cine scrie brief-ul de eficienţă la voi în agenţie?

nu neaparat plannerii. si nu e un efort individual, scrierea brief-ul implicand si account-ul senior pe cont si clientul. in cazul gmp, brief-urile de eficienta au fost scrise fie de planneri, fie de account directori.

2. Cine ar trebui să-l scrie şi de ce?

ideal e sa fie scris de cineva care a fost foarte implicat in proiect si care poate sa imbine fericit rationalul cu emotionalul. altfel spus cineva care stie sa scrie, dar stie si sa interpreteze date…si are si maturitatea necesara de a judeca un caz din perspectiva juratului. de regula aceasta persoana este un planner, dar nu neaparat. sunt si accounti sau copywriteri care o fac foarte bine. de altfel nu toate agentiile inscrise la effie au planneri, iar acum cativa ani majoritatea agentiilor nu aveau planneri….

3. Un exemplu de premiu EFFIE luat de agenţia voastră, pe un brief de eficienţă care n-a fost scris de un planner.

Rosia Montana – gold effie si Monte Banato silver effie in 2007

Anunțuri

2 comentarii so far
Lasă un comentariu

FELICITARI !!!! Super tare! La si mai multe (daca e posibil) la anul! 🙂

Comentariu de Tereza

multumim!

Comentariu de theo




Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s



%d blogeri au apreciat asta: