flying over the cuckoo’s nest


Publicitate, cercetare & common sense
Aprilie 9, 2009, 11:37 am
Filed under: advertising, criza ca briza, planning, research, work

N-am să vorbesc despre criză, deja e mult prea dezbătut subiectul, ci mai degrabă despre una dintre consecinţele crizei: nevoia crescută de research. Nevoie, de altfel, justificată, mai ales acum, când dacă tot comunici, ţi-ai dori să fii sigur că nu o faci greşit.
Atât doar că de aici riscăm să ajungem la următoarea problemă: research-ul ca metodă de disaster check, luat ca literă de lege şi interpretat ad litteram.

Continuarea pe iaa.ro

Anunțuri

Lasă un comentariu so far
Lasă un comentariu



Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s



%d blogeri au apreciat asta: