flying over the cuckoo’s nest


masinaria rock and roll
Aprilie 15, 2009, 12:38 pm
Filed under: books, music, people, wtf?!

de Norman Spinrad. „little heroes” in original. o carte care mi-a marcat adolescenta, o carte cu limbaj foarte explicit, lucru care la inceputul anilor ’90 nu era tocmai ceva obisnuit. o carte scrisa asa nu doar de dragul de-a shoca, ci pentru ca ajuta la ilustrarea unui viitor nu tocmai roz in care drogurile sunt electronice, iar entertainmentul este unul exclusiv digital si fabricat pe reteta. inclusiv sexul…

sau in cuvintele celor de la nemira: „O poveste irezistibila despre rock, sex si revolutie… intr-un viitor apropiat, cand Orasul misuna de politisti inarmati cu pistoale-mitraliera, de copii ai strazii care se hranesc cu surogate si electro-narcomani cu creierele conectate la ultimul tip de video-simulator… Rock and roll-ul si-a vandut sufletul unei megacorporatii care varsa pe piata muzica sintetica… Explozia va fi declansata de o mana de oameni, „eroi neinsemnati” impinsi de o periculoasa diversitate de motive…”

O carte scrisa in ’87, dar a carei ilustrare a viitorului nu pare a fi foarte departe. o carte la care m-a dus cu gandul ultima isprava Metallica. nu-i prea mult? nu cumva ne cam prescriem viitorul?…

4 comentarii so far
Lasă un comentariu

Foarte tare acest post, felicitari dle Cucu! Mi-am adus aminte de cartile adolescentei mele… si de adolescenta in general. Amintiri placute in general, mult miros de cerneala.

Mai aveti cartea? Se poate imprumuta? 🙂

Comentariu de Florina

mda…amintiri din categoria blugi rupti, fumat in buda, slayer si mult sf noaptea…

cartea ar trebui s-o mai am, o s-o caut la ai mei

Comentariu de theo

chiar, muuuult ‘sf’ ;))

Comentariu de radu

Doamne ce carte! Cand am terminat-o de citit am refuzat sa cred ca se va intampla vreodata! Dar iata… 🙂

Comentariu de Andreea




Lasă un răspuns

