flying over the cuckoo’s nest


un verbatim
Iulie 30, 2009, 8:00 am
Filed under: advertising, people, planning, research, work

aseara intr-un focus grup:

„frumos, foarte frumos a scris agentia”

oamenii inteleg, e treaba noastra sa-i ducem mai departe, sa nu-i bombardam cu informatie… sa-i facem sa vrea, sa simta, sa creada, sa spere…e treaba noastra sa-i facem sa reactioneze. simpla informatie e perceputa, stocata si folosita atunci cand apare nevoia. dupa care dispare orice asociere cu vreun brand, produs sau idee…

Anunțuri

2 comentarii so far
Lasă un comentariu

Corect. Cred ca e timpul sa recunoastem cu totii ca targetul stie ca e target, si a inceput sa priceapa mai mult decat am vrea noi din mecanismele prin care incercam sa il perindam.

Comentariu de cristiana

a, ei stiu ca incerci sa le vinzi si sunt si foarte cinici pe tema asta, no doubt. dar fapta e ca unii advertiseri isi si trateaza targetul ca pe niste retardati. si speram ca usor usor sa inteleaga toata lumea ca poti face o comunicare mai „complexa” decat, sa zicem, glumele de la bere azuga si ca nu prea mai exista riscul ca lumea sa „nu decodifice corect mesajul”.

Comentariu de mafin




Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s



%d blogeri au apreciat asta: