flying over the cuckoo’s nest


publicitate din fundul…gradinii
ianuarie 30, 2008, 10:32 am
Filed under: advertising, Geez!, planning

multe lucruri am vazut de-a lungul timpului da’ cand am vazut-o p-asta de mai jos pur si simplu n-am rezistat tentatiei… am dat peste ea “rasfoind” iqads si sincer, am ramas usor blocat. nu numai din cauza minunatiei de print care statea in fata mea pe monitor dar si pentru ca incercam sa inteleg cum naiba o agentie ar putea sa se si laude cu asa ceva…

for the fun of it, va propun o scurta calatorie imaginativa in procesul de creare al acestui ad:

“briefing” (daca pot sa-i spun asa): bai, avem de facut repede un print pentru o promotie la libertatea. Stiti ca iarna cresc rau costurile de intretinere si oamenii nu prea isi mai permit sa le plateasca. ca atare, clientu’ s-a gandit sa faca o promotie in urma careia sa acopere aceste costuri si noi trebuie sa ilustram asta. targetu’ sunt astia mai saraci de citesc libertatea si abia traiesc de pe-o zi pe alta…d-astia de vaneaza concursuri. trebuie sa o predam pana maine si n-avem nici timp, nici bani de productie. daca mai aveti intrebari stiti unde ma gasiti.

“brainstorming”: bai ce naiba facem ma cu asta? sa mor daca stiu…hai sa ne gandim…daca intretinerea e asa de scumpa si-o platesti, inseamna ca ramai fara bani, nu? da. pai, daca ramai fara bani inseamna ca nu mai poti sa-ti cumperi nici lucruri d-astea…basic, gen…paine, apa, hartie igienica…gata! stiu! facem o cioaca cu un sul de hartie fara hartie…adica nu mai ai bani nene…si libertatea te scoate din kkt…ce zici? foarte tare! caut repede o poza, daca nu fac una la noi in buda ca merge si mai bagi tu un line deshtept si ne-am scos! poate-o bagam si-n festival ca e tare! hai sa le zicem. asa, stai ca mi-a venit si line-ul “saracit de intretinere?”, asa cu semn de intrebare, ce zici? foarte tare…hai!

meeting intern: pai avem o idee foarte smechera…uite asa. ce ziceti? cool, da-i trebuie si un line punchy asa, sa inteleaga tot prostu’…hai bai nene ca e clar, ce dracu?! bai, o sa ne ceara oricum clientul asa ca mai bine il punem din start…mama ce ma enervati cu fazele astea…bine ma, hai ca gasim ceva. si vedeti ca mai trebuie si mecanismul de promotie. astept draftul pe mail sa-l trimit la client.

“brainstorming reloaded”: bai ce ma enerveaza astia cu explicatiile lor inutile…ce naiba ma, ca intelege toata lumea despre ce e vorba…las ca le-o tragem noi o data…fuck!gata!stiu! “saracit de intretinere?” si vine raspunsul “ti-o platim noi!” si p-orma bagi tu si mecanismul ala de kkt si gata…hai sa-l facem si sa ne caram.

din respect pentru anumiti oameni nu am folosit termeni de genul: account, planner, copy, art.

trecand peste gluma, mi se pare ingrozitor de trist ca in romania lui 2007, intr-o multinationala cu pretentii prin alte parti ale lumii, inca se mai intampla ad-uri de genul asta. as fi vrut sa zic mai multe, dar am sa zic doar atat: dragilor, un sul de hartie igienica e mai ieftin decat libertatea, dureaza mai mult si nici macar nu zgarie! succese nemasurate!

5627_poza_mare.jpg


2 comentarii so far
Lasă un comentariu

asa target,asa ad monsher 🙂

Comentariu de burstlive

cu siguranta libertatea putea inlocui hartia igienica asa ca aici au mers la sigur…

Comentariu de cip




Lasă un comentariu